9 Kasım 2013 Cumartesi

Tuğla

Geri geldim, gitmemek üzere. Farkına vardım her şeyin güzel olduğunu ve olacağını. Yıllardır çalışarak hak ederek her şeyi elde ettim. Tuğla üstüne tuğla koyarak. Her gün mücadele ederek iyi bir insan olmaya ve iyi bir hayata sahip olmaya çalıştım.

Sonra bir de baktım ki başarmaya çok yaklaşmışım. Kısa sürede güzel işler başarmışım. İstediğim her şeye sahip olmuşum ve hala mutsuz olmaya çalışıyorum. Vaz geçtim ben de, mutsuz olmaktan. Sebep üretmekten mutsuz olmak için. Çalışmaya ve başarmaya hatta kazanmaya olan sevdamı büyütmeye, mutlu olmaya devam etmeye karar verdim. Ailem, sevdiklerim ve kendim için takdir edilir biri olmaya karar verdim. Uzun bir süredir içinde olduğum ataletten kendimi çekip çıkardım ve başladım kaldığım yerden başarmaya. 

Değer veremediğim, ertelediğim işleri yapmaya karar verdim. Bunun için Murat ve Cemre'ye teşekkür ederim.


Çalışmaktan, başarmaktan bahsedince ister istemez aklıma bu balıkçı abi geldi. Ne kadar çok bakarsanız o kadar çalışmış gibi, daha çok çalışacakmış gibi. Mecburiyete uzanıyor elleri.

İyi seyirler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder