7 Temmuz 2019 Pazar

Düğümler

1

Haksızlık etmek istemiyorum sana ama bir gün içimde hiçbir şey kalmayacak sana ait.
Öyle yarım kaldı ki her şey
Nerede olduklarını bile hatırlayamıyorum.
İyilikler, güzellikler kara bir örtüyle örtüldü sanki.
Yaşanmamış güzel gün ve geceler.
Gülmemiş gibiyim.

Haksızlık etmek istemiyorum sana ama bir gün atacağım sana ait her şeyi,
Küf kokacak elini sürdüğün, gözünü gezdirdiğin her şey.
Yakmayacağım, ama içimin yanmasına da razı olmayacağım göz göre göre.
Acımasızlığının keskin makasından edineceğim ve keseceğim senin gösterdiğin yerden
Bağlamak mümkün olacak belki, sıkıca düğümleyip tekrar bağlanmak
Düğüm yeri hep elimize takılacak.

Haksızlık etmek istemiyorum sana ama bir gün seni tanıdığım güne lanet edeceğim.
Haksızlık etmek istemiyorum sana ama bir gün seni her zamankinden daha çok seveceğim.

Haksızlık etmek istemiyorum sana ama bir gün seni görmezden geleceğim.
Öyle ki sen bile şüphe edeceksin gerçekliğinden.

Haksızlık etmek istemiyorum sana ama bir gün kokuna bulayıp öksüz bıraktığın bu çocuğu öldüreceğim.

Haksızlık etmek istemiyorum sana ama; sen de haksızlık ettin bana.

2

Çok iyilik yaptın bana.
Belki bu da son iyiliğindir, haberim yoktur aslında.

Aslında 'Doğru zaman geldi' demiştim,

Aslı'ndan bir koku kaldı sadece bende.
Gerisi sadece Sylwia.
2.1.2019 01:31


4

Şehirlerarası ne de kısa
Bekleyen kimse yoksa
Dağlar karlı ve yüksek
Yollar dar ve ıslak

Şimdi ben gitmem desen
Geri dönmek ürkek

Bana değil yarınıma yar desek
Toprak aptal değil

Kırşehir yok değil
Molası var Antep yolunda
Kırık dağlar arasında
Çorak ama toprak

Peki biz neyiz
Sevdiğimiz İstanbul'un neresindeyiz

Karanlığın böylesi
Hiçbir kadın tarafından görülmemiş
Gözleri sıkıca kapatılmış olsa da
Bekaretinin usulca alındığı anda

8.1.2019 Antep

5

Şimdi ayak bastığımız topraklar çok uzakta.

Yemek yediğimiz sofralar imkansız
Bakkallar
Unuttuk gitti.

Sokakları soğuk ve parlak o ülkede
Bıraktık ilk gençlik çağımızın yürekli müptezel çocuklarını
Adamlar olduk
Sevdik geçti

Bir saatini bir de yüzüğünü çıkarmaz erkek adam
Etinden soymaz
Kenara koymaz

Seni ben sen yaptım desem inanmazsın belki ama
Yürüdüğün yolları ben serdim ayağına
Yattığın yatağı
Ve içine çektiğin havayı
Şimdi reddet ve özgürüm de
Seviş
Tanımadığın bedenlerle

O gün gelecek
Aydınlanacak odan beklenmedik bir güneşle
Düz ve soğuk coğrafyasında ülkenin
Soğuk ve keskin bir bıçakla yaralanmış gibi hissedeceksin
Bilinçli ve sevecen bir tavırla kesilmiş gibi
Kadehini tokuşturduktan sonra
Yukarı bakıp gözlerini kapattığın o kısa anda
Boğazından akar gibi akacak
Sıcak
Sıcak
İhanetin tadı.

Başka hiçbir şeye benzemeyecek
Ve yutkunurken zorlanacaksın
Küçük birer çocuk onlar da nihayetinde
Diyecek ve yutacaksın.

Şimdi aç fotoğraflarını geçmiş günlerin ve bak.
Tekrar et
Arzularımız tükendi
Seviştik ve bitti

9.1.2019 Antep

6

Şimdi sana öğrettiklerimi anlat / sat


Bir
Bir
Bir

Evlerini unutmaya çalışan
Özgüvensiz konuşan
Bacakaraları gençlikten tutuşan
Yetersizlikle boğuşan
Çocuklara.

9.1.2019 Antep

7

Şimdi sen gördün inanılmaz bir şehri ve onun durdurulamaz şehvetini

Gördün çıplak gözlerinle
Sevişirken kapatsan da
Haz almasan da gördün

Sokakları dar, karanlık ve dik bir şehire köle olmanın tadını
Tattın bir defa
İstanbul siker.
Öğrendin.

9.1.2019 Antep

8

Bir gün son kez seviştik
Çok uzak değil yakın geçmişte
Son kez

Ne mutlu sana, biliyordun
Tadını çıkardın veda etmenin
Kısacık da olsa.

Ben bilseydim ağlardım
Sarılır, ağlardım.


20.1.2019

9

Babam da aynını söylerdi

O daha da samimiyetsizdi üstelik
Gündelik bir şeyle uğraşırken
Ya da Fenerin maçından bahsettikten hemen sonra
'Bir hata yaptım, evet' der ve
'Et tırnaktan ayrılmaz' diye devam ederdi.
Ama hiç üzgün değildi, özür dilemedi hiçbir zaman


29.01.2019 Ev 0038


10


Pişmanlığın sürecek, ölene dek
En iyisini kaybettim diyeceksin
Arkadaşların, aşkların, ailenin
En iyisi oydu diyecek ve geri geleceksin
Cenazesi omuzlarda yükselirken
Gençliğinin.

31.01.2019 Ev 0154

11

Şimdi hissettiğim tek şey karanlık
Şükür, başladığım yerindeyim hayatımın.
Bıraktığım en iyi yerindeyim hayatımın.
Baştan başladığım yerindeyim hayatımın.

31.01.2019 Ev 0203



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder